| 
									 
										Dobrý den přejeme, 
									
										rádi bychom Vás informovali, že v souvislosti s odstávkou sítě balíkomatů INTIME od 22. 1. 2017 jsme byli nuceni přijmout opatření, která zamezí problémům s realizací objednávek ve Vašem e-shopu. 
									
										Proto pokud jste tuto možnost vyzvednutí objednávky svým zákazníkům nabízeli, zbystřete pozornost. 
									
										V administraci Vašeho webu (v sekci Rozšířené možnosti dopravy – Intime Balíkomat/Poštomat) jsme tuto možnost zatím ponechali aktivní, ale Vaši zákazníci vidí v objednávkovém formuláři jen prázdný seznam poboček. 
									
										Dne 1. 2. 2018 tuto možnost dopravy úplně odstraníme z administrace Vašeho webu. Jakmile INTIME situaci vyřeší, možnost znovu aktivujeme, o čemž Vás samozřejmě budeme znovu informovat newsletterem. 
									
										Připojujeme ještě konkrétní vyjádření Intime: 
								 |