Dobrý den přejeme z ByznysWebu,
jelikož nám co nevidět začne nejdůležitější prodejní období, připravili jsme pro Vás sumář, jak reagovat na zpětnou vazbu od zákazníků.
Na pozitivní hodnocení, děkovné e-maily nebo posty na sociálních sítích se odpovídá snadno, s úsměvem na rtech a skvělým pocitem za dobře vykonanou práci.
Kromě poděkování ale můžete udělat mnohem víc. Zákazníkům můžete doporučit své další produkty, se kterými by mohli být rovněž spokojeni. S odstupem času (ideálně prostřednictvím remarketingu) se jim připomenout s nabídkou nebo probíhající akcí.
Pokud nevíte, jak na remarketing na Googlu nebo Facebooku, doporučujeme školení od Visibility pro naše klienty za jedinečnou cenu 45 € bez DPH (1155 Kč bez DPH).
Další možností je oslovit zákazníka a požádat jej např. o krátkou recenzi nebo hodnocení produktu. Hodnocení produktů zvyšují důvěryhodnost Vašeho e-shopu a následně ovlivňují i samotné rozhodnutí o koupi.
|