Dobrý den přejeme,
jak jste možná zaregistrovali, po avizované změně struktury URL adres v redakčním systému FLOX se ve Facebookové skupině SEOloger strhla vlna nesouhlasu.
Česká e-commerce komunita nedoporučila náš původní záměr – změnu URL adres u všech klientů BiznisWebu/ByznysWebu.
Proto jsme využili nabízenou konzultaci od Pavla Ungra a i na základě doporučení od dalších odborníků e-commerce scény jsme se rozhodli změnu zrealizovat jen:
➦ u nově vytvořených webů a e-shopů,
➦ resp. aktivovat novou strukturu URL adres na požádání i již existujícím e-shopům a webovým stránkám.
Proč jsme se rozhodli pro novou strukturu URL adres?
Na základě podnětů od SEO odborníků, jejichž služby naši klienti využívají, a rovněž po doporučeních na SEO školení pro naše klienty od Visibility jsme dospěli k názoru, že změna struktury URL adres v našem CMS FLOX je ideálním řešením.
Připravili jsme proto návrh nových URL adres.
Na základě doporučení SEO komunity jsme novou strukturu URL adres zavedli jen pro nově vytvářené weby.
Možnost aktivovat novou strukturu URL adres pro existující e-shopy a webové stránky nabízíme i klientům, kteří na ni v minulosti apelovali.
Stačí nás kontaktovat.
Děkujeme za pochopení,

PODĚKOVÁNÍ:
Tímto opětovně děkujeme všem účastníkům diskuse v SEOloger skupině za komentáře, Pavlovi Ungrovi za telefonickou konzultaci, Visibility a Marcelovi Machovičovi z Visibility za konzultace při návrhu struktury URL adres.
|