testujete: 5 dnízůstává: 10 dní |
|
|
Zdravíme Vás {$name},
víte, jaké prodejní techniky působí pozitivně na růst Vašich objednávek?
Klasické dárky nebo dárkové certifikáty zdaleka nejsou všechno.
Čtěte dál a dozvíte se více.
|
JAK ZVÝŠIT TRŽBY V E-SHOPU
Kromě získávání kvalitních zpětných odkazů, registrace do srovnávačů a dalších nevyhnutelných SEO kroků, najdete skvělé nástroje také přímo v administraci svého e-shopu.Kromě získávání kvalitních zpětných odkazů, registrace do srovnávačů a dalších nevyhnutelných SEO kroků, najdete skvělé nástroje také přímo v administraci svého e-shop.
Získejte pozornost návštěvníků hned na titulní stránce webu a ukažte jim nejkratší cestu k tomu, co hledají. Zkuste Rozcestník do kategorií produktů. Lépe tak prodáte např. sezónní zboží.
|
|
|
Slevy patří mezi nejúčinnější způsoby zvýšení počtu objednávek. Váš e-shop dokáže nastavit slevy na produkty, varianty nebo kategorie produktů, pro skupinu uživatelů, na více kusů zboží atd. Nakonec, přesvědčte se sami.
|
|
|
Vytvořte si vlastní bonusový program získejte konkurenční výhodu. Díky benefitům, které zákazníkům nabídnete, se k Vám rádi znovu vrátí.
|
|
|
Sbírání a využití kreditů při platbě za produkty motivuje Vaše zákazníky k dalším nákupům.
Vytěžte z kreditového systému co nejvíc! V našem návodu najdete podrobnostii.
|
|
|
|
Co ještě funguje na zvýšení obratu?
Dejte svým zákazníkům vědět o připravované akci, výprodeji nebo slevě! Stačí jim poslat newsletter nebo využít propojení e-shopu se SmartMailing.
Znáte jiné funkce, které dokážou zvýšit prodej na internetu, a nenašli jste je ve svém e-shopu? Rádi je přidáme k hlasování do Knihy přání, popište nám je do e-mailu.
|
|
1. slovenská Jumping® instruktorka Vierka Gimecká, která prodává vlastní kolekci sportovního oblečení na
|
|
Slovenský výrobce přírodních šťáv, cideru, sušeného ovoce a prodejce kompletního sortimentu pro malé a velké farmáře z
|
|
|
Staňte se fanouškem ByznysWebu
|
|
|
|