| 
									 
										JAK VYTVOŘIT ÚSPĚŠNÝ E-SHOP/WEB? 
									
										V obsahu Vašeho nového webu je potřeba použít klíčová slova, pod kterými by Vás potenciální zákazníci mohli na Googlu hledat, je dobré i blogovat a vytvářet užitečný obsah, zajímavý pro Vaši cílovou skupinu. 
									
										Kromě SEO, získání zpětných odkazů a tvorby kvalitního, pro uživatele užitečného obsahu byste měli: 
									
										
											
												
													  | 
												
													 
														vybrat spolehlivého dodavatele a rychlý hosting, tedy místo, kde bude bezpečně „parkovat“ Váš e-shop nebo webová stránka, 
												 | 
											 
											
												
													  | 
												
													 
														poznat své zákazníky, jejich potřeby a očekávání, získat si jejich důvěru, 
												 | 
											 
											
												
													  | 
												
													 
														získávat zákaznické reference a nebát se s nimi pochlubit na webové stránce nebo Facebooku, ty totiž velmi dobře prodávají, 
												 | 
											 
											
												
													  | 
												
													 
														odměňovat zákazníkov a občas je příjemně překvapit, 
												 | 
											 
											
												
													  | 
												
													 
														odlišit se od konkurence – možná i osobním přístupem, vstřícností nebo zákaznickým servisem, 
												 | 
											 
											
												
													  | 
												
													 
														budovat svou značku. 
												 | 
											 
										
									 
									
										  
									
										Bude nám ctí, když se i Vy přidáte k našim spokojeným klientům, kteří nám již více než 15 let pomáhají vytváře byznys pro lidi a od lidí. 
									
										  
								 |