JAK VYTVOŘIT ÚSPĚŠNÝ E-SHOP/WEB?
V obsahu Vašeho nového webu je potřeba použít klíčová slova, pod kterými by Vás potenciální zákazníci mohli na Googlu hledat, je dobré i blogovat a vytvářet užitečný obsah, zajímavý pro Vaši cílovou skupinu.
Kromě SEO, získání zpětných odkazů a tvorby kvalitního, pro uživatele užitečného obsahu byste měli:
 |
vybrat spolehlivého dodavatele a rychlý hosting, tedy místo, kde bude bezpečně „parkovat“ Váš e-shop nebo webová stránka,
|
 |
poznat své zákazníky, jejich potřeby a očekávání, získat si jejich důvěru,
|
 |
získávat zákaznické reference a nebát se s nimi pochlubit na webové stránce nebo Facebooku, ty totiž velmi dobře prodávají,
|
 |
odměňovat zákazníkov a občas je příjemně překvapit,
|
 |
odlišit se od konkurence – možná i osobním přístupem, vstřícností nebo zákaznickým servisem,
|
 |
budovat svou značku.
|
Bude nám ctí, když se i Vy přidáte k našim spokojeným klientům, kteří nám již více než 15 let pomáhají vytváře byznys pro lidi a od lidí.

|